En galen dag med mycket skratt.

En mycket lyckad dag faktiskt. Dagen började med en svenska lektion som va hur tråkig som helst. Men isabelle får mig alltid på bra humör. Då hon utbrister HÅLL KÄFTEN GINNY. Det va ju då lite kul men men.

Det vart dags för lunch och vi åt med mupparna Victor Adam och Olle. Vissa folk är ju bra härliga ibland . Börjas med lite bråk i matkön då victor smäller till mig med kniven(?) i nacken , TACK ÄLSKLING.
När det väl var matdags så börjar jag att sätta i halsen bra gjort? nej . Brevid mig sitter en skrattade idiot vid namn isabelle och typ as garvar och mitt emot mig så sitter en till idiot vid namn victor och gör muppande miner som bara han kan! snett emot mig sitter adam och hostar som en tok då han har satt i halsen. Välkommen till min värld adam! Nog om lunchen.

Det var dags för fotografering för skolans hemsida. Denna gång var det dags för trion? Alexander , isabelle och jag. Mycket kort vart det , hoppas att något blev bra menar vi kom ju inte med förra gången .  men nu garva vi som bara den hoppas på tur.

Satte oss ner i bibblan med Adam Victor Alexander Victor Niklas Isabelle? glömt någon  fast det vart bara niklas och victor som satt med oss. Garvade det gjorde vi det kan jag lova. Isabelle det är victors lilla mobboffer och jag snäll som jag borde vara hjälper inte henne. utan bara garvar vidare.


Har inte mer att skriva nu förutom HEJ DAVID ... NÖJD?`

kör en update sen ;)  Tjaaraå




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0