Älskling

Älskling jag skriver detta bara för att folk har all rätt att få veta att du är världens bästa kille.
Imorgon har det varit vi två i 4 månader. Och fler ska det bli. Det är bara 13 dagar sen är du hemma igen. Du ska veta att jag älskar dig något oehört mycket.
Du är den perfekte killen. Fin på alla sätt, underbar på alla sätt. Du är bara bäst.
Aldrig har jag fällt en tår för någon kille som jag saknar så mycket . Även om det kanske är bra att vi är från varandra ett tag så är det även lite jobbigt.

Men jag får se det på den ljusa sidan . Det är ju inte så att du har flyttat till USA utan du kommer ju faktiskt hem igen.
 

I'm lost without you  ... Jag älskar dig ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0