Fort ska det gå.

Godmorgon. Klockan står på 09:08 och det är sommarlov , men jag är vaken. Aldrig får jag sova ut, Sova kan man göra när man är död visst?
Dagen i korta drag. Ska nu åka till min Moster och vara där en del av dagen. Sedan är det väl att åka hem igen och att få lite ordning i mitt rum det är KAOS. ska försöka slänga upp en dagens om jag hinner bussen går om 15 min. Men vi får se.

Annars blir det väl ett bra inlägg senare kanske,  Ha en bra morgon mina vänner.


Pusss !



   UPDATE ! MÅSTE TILL BUSSEN.  HÖRS SEN!


PUSSSEN

Kommentarer
Postat av: Anna Appelblad

Hej, Vad söt din blogg var! Förresten det finns en tävling på min där man kan vinna två underbara parfymer från Yves Rocher. kom och kika! :)

2008-06-16 @ 09:22:56
URL: http://topnoveller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0