detta gick fort

Okej.. Nu ska jag försöka få något skrivet här.

Sommarlovet har kommit och jag är nog minst lika glad som resten av alla ungdomar i Sverige.
Så nu är det faktiskr mindre än 1 år tills jag tar studenten . STUDENTEN det är sjukt.

Jag har inte skrivit här på 2 månader.. Känns ju jätte bra? Nej men jag har bara inte orkat har inte direkt haft något att skriva om. Men Isabelle min bästa vän tvingade mig så vad jag ska jag göra? Ställ upp för laget förfan.

Torsdag imorgon och jag vet inte vad jag ska göra .. eller jo träffa victor kanske om jag får som jag vill. Killar ni vet ;) Ha.
 

Mamma ropar och jag måste ut med hunden nu en snabbis kommer ett inlägg sen om kärlek bara att hålla ut;) 


KissNLove / J


hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0