Att se bra ut är faktiskt inte allt.

I dagens samhälle så är det för mycket utseendefixering. Visst vill man se så bra ut det bara går. Men ändå, det finns gränser.
Va folk missar kanske är att även lära känna personen på insidan mer,och inte bara kolla på utsidan. Visst är det ett plus om en kille är snygg och har en underbar insida. Det är svårt att hitta rätt folk ibland. Varför ska folk bli dömda för att dem kanske är lite rundare än vanligt?  Det är ju inte heller rätt att gå och bli kallad en massa hemska ord bara för att man inte ser bra ut. Lär känna personen innan du dömmer någon!

Visst jag erkänner att jag har gjort samma sak flertals gånger , men det har även påverkat mig en aning. Det finns stunder där jag tycker att jag är ful och tjock. Men innerst inne så är jag ganska söt ändå. Vi ska inte trycka ner folk som ser annourlunda ut, Dem är människor precis som vi. Dem har väl också känslor..

Ta en dag , och skäm bort dig rejält. Unna dig själv en massa saker för det är du värd. Oavsett hur du ser ut. Så finns det alltid en skönhet i ALLA . Glöm inte bort det..



hej

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fint skrivet Johanna :) du har en underbar insida som utsida ! , och det är helt rätt det du skriver.

2008-06-16 @ 20:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0