vänner som aldrig sviker.

Att veta att du alltid kommer ha dina vänner vid din sida det är tryggt. Att även veta att dom alltid ställer upp för dig i vått som torrt det är tryggt. Att även kunde tala med dom i timmar om problem,när trårar rinner det är tryggt. För jag vet vad som än händer så kommer jag alltid ha mina vänner vid min sida.

Igår somnade jag med tårar i ögonen , när jag vaknade fanns som kvar. Tårarna som rann sakta ner på min kind med en smak av salt. Jag har gråtit i timmar över dig. Jag är kär det är det jag är. Jag tänker inte hålla allt inom mig. Men har vi gjort ett val? Är det dags att gå skilja vägar? eller ska vi kämpa och klara oss igenom detta? Vad vi än beslutar att göra så vet jag att det blir nog bäst för oss.

Men jag älskar dig verkligen.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0