tvångstankar..

Idag kommer isabelle och säger - JOHANNA jag vet va dina tvångstankar är , jaha tänkte jag? du ska alltid fråga om du har något ibak , eller runt munnen. åhfan tänkte jag . Men det är ju så jävla sant så det är läskligt.

Där är min lilla tvångstanke, det är lite läskigt för jag måste alltid göra det n'är jag har suttit någonstans men vafan jag är ju inte ensam om det . Nej för även Patrik i min klass gör samma grejjer.


men nog om det kanske?

imorgon är det fredag och det innebär att AMANDA FYLLER 12 ÅR GRATTIS LILLESYRRAN! och att jag är ledig skönt , skönt skönt.


nej har inge mer att skriva, inge långt inlägg. Jag hade tänkt att det skulle bli fint inlägg om tvångstankar men nejfan ?


aja åtetkommer ikväll kanske


/ Johanna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0