Trött?

klockan har just blivit 01:40 och jag sitter och bloggar , vafan har jag för fel? Joo jag skriver bara detta i brist på annat för jag ska sitta och göra adam sällskap snäll som man är. Lite snäll får man ju ändå vara.

Dagen har väl vart sådär , vaknade med en fet mensvärk åkte till diös för att kolla på victor , sopor som dom är  åkte dom ut men vafan han va lätt snyggast på plan iaf.
Åkte hem somna , käka , somna va helt död. Vaknade upp efter att johanna hade ringt , skulle åkt till henne och ätit tårta men hade ingen ork hade så ont i magen så kvällen har jag legat i soffan och grinat som jag va 3 år.

Det är bara att ta nya tag , det är måndag nu och jag ska sova snart ska sova ut hade jag tänkt kanske åka till stan med sara och becka beror på hur jag mår. på kvällen kommer älsklingen hit och ska sova här. jag behöver hans sällskap , eftersom tönten har skrämt upp mig , är typ rädd att sova själv , mobbad ? JAAAA

Snart är lovet slut och det gillar vi inte , ge mig några dar till iaf kanske men vi börjar dagen skönt med 1 lekion som varar i 40 min så jag klagar verkligen inte .

men nu gott folk ska jag lämna denna blogg och adam vid msn för lite sömn ,


GODNATT !
/ den trötta johanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0