slarviga Johanna.

Jag vet att jag inte har skrivit något på länge men jag har verkligen inte orkat men ska bättre på mig.
Men det har inte hänt så mycket. Helgen spenderades med victor såklart och sedan jobbade jag fick lite pengar mycket behövligt.
Igår var det match och frötuna stog för motståndet , vi förlorade med 3-0 en riktig skit match men men sånt får man leva med.

Imorgon är det onsdag och det är en ganska kort skoldag , har bara 2 lektioner så det blir skönt men har dock en håltimme mellan 10:30 - 12:30 så ska tvinga victor att vara med mig ett tag för han har ju också hål.
På kvällen är det träning men det är något jag nog får skippa beror på hur ont jag har det.

Nej nu har jag inte alls mycket att skriva men återkommer senare kanske


/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0