hur ska detta år bli.

Det kan man fråga sig. Sitter här och bara tänker på allt hur detta år kommer att vara. Kommer det vara ett underbart år fyllt med skratt och glada dagar? ,eller kommer det vara ett depp år med bara tårar som rinner.
Jag trodde verkligen att det skulle bli ett depp år men saker ändras och det kan det fortfarande göra. Men för stunden är allt perfekt jag har världens underbaraste vänner som alltid finns där jag har en pojkvän som är så jävla underbar jag har allt vänner och familj som finns där vid min sida.

Men det kommer att komma en dag då allt bara försvinner vänner som kanske glider ifrån en , killen som kanske väljer att lämna en , familjemedlem som dör. Det är något som jag inte ens vill tänka på men det är så svårt att låta bli. Man läser dagligen hur folk förlorar dom man verkligen älskar. Är jag nästa på tur?

Att ens tänka tanken på att förlora någon som står så nära vid min sida är så jobbigt , men det är dags att bara tänka och vara redo snart kan det vara jag som står på tur. Även hur hemskt det låter så är det bara ren sanning , du kanske vaknar upp en dag och dagen är inne , någon du älskar lämnar dig.

Usch va jag kan låta nerstämd men allt är inte så lätt. Jag är en av dom som har det så jobbigt , men mina vänner finns där och ställer upp för mig utan dom vet jag inte vad jag skulle göra.
Men en sak är säker jag ska försöka få år 2008 till ett bra år. Det ska inte bli som 2007 som va fullt med problem , kärleks problem hit och dit allt va så ruttet , men det fanns stunder som va så underbara som jag vill ha tillbaka.

Det ska jag göra nu är att hålla hårt om dom jag älskar och jag ska aldrig släppa taget , aldrig






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0