depp?

Sitter här och skiver lite medas victor ligger i sängen och kollar på film, är inte ett dugg filmsugen , så jag skriver här i brist på annat.
Dagen har vart seg som tusan annars , bara legat hemma och degat och tagit det lugnt. Victor kom hit vid 9 och då kollade vi på en film vet inte va den hette men bra va den. Usch jag har ingen ork längre , jag orkar verkligen ingenting. det är verkligen inte samma Johanna som finns nu . jag vet inte vad som har hänt med något är det. Det är alltid något som får en att bli ledsen alltid är det något som dyker upp.

Kan det kanske vara något som är på gång? jag vet faktiskt inte men det är något med mig som inte är så bra. Allt känns verkligen pisst , fast allt borde vara på topp med tanke på att jag har undebara vänner och en underbar pojkvän och min familj är helt jävla älskvärd. Allt borde ju vara underbart bra men det är det verkligen inte . Sitter här med tårarna i ögonen och allt känns så dåligt bara jag vet faktist inte varför..

Nej ska bädda ner mig i sängen nu med victor , och hoppas att han kanske kan få mig lite glad.



/ J to the ohanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Guumnsan då! :/

2008-01-08 @ 09:54:45
URL: http://aib.blogg.se
Postat av: Jossan

Men skruttis då..? :(

2008-01-09 @ 12:27:13
URL: http://jossann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0