vilken lördag.

Sitter här med en fet mensvärk och mår lite illa. skulle vart ute med isabelle nu men vart inte så . Vart inte så taggad på det hela när jag hade så ont i magen. Får se när denna brud ringer mig sen då jag ska åka till henne och sova tror jag , om inte jag somnar innan. Sov inte så bra inatt hade ont och det va kallt. För en viss victor hade gjort något med täcket . Sen vart det bara att krypa upp i hans armar . mys säger jag bara.

  Imorgon är det söndag och det händer väl inte så mycket. om vi pallar så ska vi åka och kolla på victor match. isabelle bor ju bara 1 minut ifrån planen så det blir nog värt det. Sedan är det bara hem och äta och så sedan bär det av till Allianshallen med Johanna , då victor ska spela igen och motståndet är Valhall.

Har inte så mycket mer att skirva, nu ska jag krypa ner i sängen och äta lite godis och ta fram min älskling nummer 2 VÄRMEKUDDEN. 

TjingTjing

   J.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0