Update

Update!


Har inte hänt så mycket denna dag. Åkte till skolan hade 2 lektioner. Slutade. Åkte till stan med Isabelle.
Sen efter det har jag väl bara vart hemma. Eller nej åkte ner på stan igen med mamma och fixade lite . köpte ett par shorts också hur snygga som helst ska ha dom på jobbet på lördag.

Huvudvärken är inte borta än , så ikväll ska jag bara ta det lugnt och bara mysa framför tv'n.
Imorgon är det Fredag och det innebär att jag har 2 lektioner och efter det bär det av till stan ett tag sedan hem för att träna. Måste träna småtjejerna imorgon så missar min egen träning. Känns inte så bra. och på kvällen kommer victor över ett tag.

nej nu är det dags för tv .

Skirver mer ikväll

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0