torsdag och jag har en fin huvudvärk..

Godmorgon! Iaf för min del. Sitter här och ska göra mig iordning för skolan. Skippade 2 lektioner imorgon för hade en ruggig huvudvärk. Men den är inte bort än men känner att jag måste till skolan iallafall, Vi ska ju börja med repotage på svenskan , kan bli kul!

Idag är det Torsdag och det innebär att jag inte har någon träning eller så.  Men måse dock börja planera Alla hjärtansdag victor ska ju få en överrsakning. Jag och isabelle for på stan igår som två svin och letade lite grejjer hittade jävligt coola saker men det kan jag inte nämna här. Vem vet Victor kanske besöker bloggen?

Nej klockan är 10:34 och måste nog göra mig klar.

/ J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0