Jag vill inte ha dig som vän

Det är starka ord jag sitter här och skriver , men jag vill inte ha dig som vän. Jag klarar inte av att höra fler lägner från dig. Även om jag har goda minnen med dig men för stunden struntar jag i det. Det känns som vad jag än gör så ska du vara bättre än mig och du kastar du ur dig ännu en lögn. när ska detta sluta?

Ibland ångrar jag att jag har gett bort så mkt tid av mitt liv till dig , det är dybar tid jag kunde ha gett till mina äkta vänner. Men nu tar det slut , jag vill inte ha dig som vän.

Förlåt men jag orkar inte med dig..

Kommentarer
Postat av: Josiee

Utlottning av snygga Steve Madden pumps i bloggen om du är sugen:)

2008-02-29 @ 12:15:20
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0