jag hatar när du ljuger..

Jag tänker inte och sitta och skriva ner vem du är. Men jag har tröttnat på dig och dina lögner som hörs hit och dit.
När ska du förstå att sanningen alltid kommer fram tillslut? Ibörjan trodde jag på dig men nu har du passerat gränsen. Nu står du där och det bara blinkar en neonskylt där det står;ljugare , ljugare. Nej usch jag har tröttnat på dig.

Allt man hör är . jag känner han och han och han . jag har gjort det och det . HA det bästa är ju när man frågar dig en sak sen och då hör man någon i din familj säga ; men det där är ju inte sant . Fyfan va jag älskar att se dig då. din blick .Men ändå fortsätter du att ljuga. snart står du där utan vänner och ser ut som en idiot och då kanske du förstå vad du har gjort? För jag har tröttnat på dig även några av mina vänner som inte ens känner dig så bra tycker du är helt galen.

Snart kommer du att förlora mig med . För jag hatar folk som ljuger. Visst jag har också ljugit men att ljuga det är din vardag.

När ska du vakna upp och se att ditt liv består av lögner , jag har lust att skriva ditt namn här , men så lågt ska jag inte sjunka. Det räcker med detta lnlägg . Visst kanske är inte dåligt av mig. men det strunar jag i för jag har gett bort för många år av mitt liv till dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0