Håll hårt i den du älskar...

Har du någon du verkligen älskar? så släpp inte taget om personen. Håll hårt.
Jag vet att jag har gjort misstag i livet, och jag har släppt personer som jag verkligen gillat , och jag har ångrat mig. Men nu när jag har en kille som jag verkligen gillar då ska jag inte släppa taget. visst vårat förhållande kanske inte är perfekt alla gånger. Men jag vet att jag älskar dig för den du är. För den underbara personlighet du har.

Det kan inte bli bättre. Jag är kär och det vill jag vara länge. Jag hoppas att alla kommer få känna på hur det är att vara kär , för det är något speceillt. Bara känslan , den dära känslan att man blir glad så fort man hör personens namn . Eller kanske bara se han gå där i skolans korridor. Men man måste våga chansa , det värsta som kan hända är att du får ett nej , men då har du försökt iallafall. För man måste försöka för att hitta kärleken.
Om inte jag hade skrivit till victor hade det kanske aldrig vart han och jag nu , Och jag är glad att jag tog chansen.

Jag va redo för det värsta men det vände och allt vart perfekt det har vart vi i snart 3 månader och fler ska det bli. För jag kommer aldrig släppa taget .
 
Om du verkligen vill släppa taget , gör det om du är säker på det . annars kommer du aldrig få personen tillbaka. Då kan du ha gjort misstaget jag gjorde.

Men jag har victor nu och jag vill inte ha någon annan , bara han . hans kärlek gör mig glad och lycka det stavas Victor. Han ger mig lycka här i livet och jag ska hålla hårt om den killen. Han är den där perfekta killen som jag inte trodde fanns . han är snygg och han har en personlighet som ingen annan har , han är speciell och han är min.


 men kom ihåg ! Håll hårt , och våga chansa.







                                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0