det är redan söndag..

Fan va helgen ska gå fort . Det är redan söndag och imorgon är det skola suck.. Men har sovmorgon till 12:30 så det är lugnt för min del. Kom hem för ett tag sen från isabelle. spenderade natten där mys mys mys. Vaknade upp åkte till stan köpte frulle , åkte tillbaka till årsta kollade på victors match i 5-10 min? Sen vart det kallt för fossingarna. Åkte tillbaka till isabelle tog en dusch gjorde iordning mig. Sedan for vi till allians.

Kollade när victor och hans saga skulle spela mot valhall , vilket jag trodde att saga skulle torska men nej dom vann med hela 5-0 tror jag. huvudsaken va ju att dom vann. nu sitter jag här typ död , ska gå och bada snart och sedan krypa ner i sängen och kolla på film tror jag . nej har inte så mycket mer att skriva kanske åtkommer ikväll ;)

Slänger upp en bild på mig och isabelle ;)


  / J . .. ohanna



image52

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0