dålig start på sportlovet.

Aah usch ja. Sitter här typ nyvaken och har så underbart ont . Sträckte mig idag på matchen , inte bra för jag gled ner i en misslyckad spagat? och knät tog smällen också. Så nu hoppar jag på kryckor. Kan inte ens röra mig. snacka om dålig start? Kul och gå på kryckor på sportlovet? NEEEEJ !

Älsklingen åkte idag till Alperna. saknar han redan hur ska jag klara mig i 1 vecka?  Men jag fick iallafall spendera en natt med han innan han åkte. Så efter träningen igår tog jag mittt pick och pack och drog mig till han . Vi kollade på film och hade det mys. Men somnade ganska fort för vi va trötta och vi skulle upp tidigt imorse. Vaknade vid 7 men låg kvar till halv 8 kanske . sen fick jag lite panik men det va det värt. Usch ville inte säga hejdå till victor. Ville inte släppa han. bara hoppas att veckan går fort?

Nej nu är det ett varmt bad som gäller och sedan ska jag ta och skicka ett sms till favoriten.

/Den skadade Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0