tänk att 1 månad kan gå så fort.

Tänka sig , imorgon har jag och victor vart tillsammans 1 månad det är galet va det har gått fort och många månader ska det bli till.

Dagen har spenderats för på match i knivsta med mitt minilag dom vann med 7-1 bra jobbat tjejer.
sen somnade jag hemma efter va underbart trött efter igår fick typ inte sova något alls. Sen vare bara att åka till allians för att kolla på victors match sedan raka vägen hem.


Imorgon är det månad och sista veckan , underbart skönt. Börjar halv 1 och slutar 13:10 så en skön dag för mig imorgon , sedan är det bara att bege mig till stan för att möta upp johanna då vi ska gå och köpa lite julklappar.

nej nu måste jag duscha sedan sova , vill bara sova !


/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0