Orkar ingenting längre.

Usch sitter här typ helt död? Först skola slutade kl 1 åkte direkt för att jobba , har stått i kassan i 7 timmar , mina FÖTTER värker . Samma visa imorgon skola först sedan jobba. så ingen träning för mig imorgon . Efter det åker jag nog för att vara med victor lite kan bli kalas mys som vanligt.

Usch va hela min rygg värker GE MIG MASSGE NU NU NU !
Tyvärr ska jag inte spela på lördag heller , måste jobba lite tråkigt kanske men vafan . va gör man inte för pengar?
JAG GÖR ALLT!

nej nu ska jag krypa ner i ett varmt skumbad bara tare lugnt kanske somnar?:|  


/ en trött johanna

Kommentarer
Postat av: Jossan

TÄNKERU DISSA MATCHEN?!??!?! Bajskorv.

2007-12-14 @ 09:33:55
URL: http://jossann.blogg.se/
Postat av: Johanna..

Jag va ju tvungen :(

2007-12-15 @ 17:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0