Minsta lilla sak, och jag kommer att hata dig!


Här sitter jag med tårarna i ögonen och tänker hur morgondagen kommer se ut
Har du ens tänkt tanken på att du förstör så mycket när du ska hålla på , jag tog ditt råd när du sa att jag skulle gå vidare , jag gjorde det , men gjorde du? nej . jag kan inte göra så mycket än att sitta här och försöka hålla kvar min kärlek i mina armar. Medans jag är rädd att förlora han. Det är då man tappar orken , orken att kämpa.

Du hade en chans att få mig som din flickvän , men du valde inte att ta den . så nu står du där med den tomma platsen i hjärtat, den platsen du vill att jag ska fylla . men det är något jag inte kan göra.
Det är dags för dig nu att hitta någon annan som kan ta min plats , platsen i ditt hjärta.

Du försöker med allt , du ger verkligen inte upp. Men du gör det bara svårt för dig själv. Och sen sitter du där helt ensam , för att du vägrar att gå vidare. Men va ska jag göra för att du ska förstå att det aldrig kommer bli vi?

Nu säger jag det du sa till mig ; det är dags att släppa mig och gå vidare .

Problemet med dig , det är att det enda du gör det är att tänka på dig själv , du har inte ens tänkt tanken på hur mycket du sårar mig när du gör som du gör.



/ Den deppiga Tjejen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0