Månaderna igenom.

image1

Detta inlägg är till Johanna Karolina Hallenberg!

Du bara veta hur mycket du betyder för mig.
det har gått 9 månader och jag tar chansen att säga jag älskar dig!

För att få ha dig i mitt liv det betyder väldigt mycket vi har många minnen tillsammans men vi har även delat tårar.
Med dig kan man dela allt med du ställer alltid upp när man behöver någon att prata med , du sviker aldrig.
jag är för evigt glad att du finns i mitt liv. att ens tänka tanken på ett liv utan dig det vill jag inte ens tänka . du är min soulmate.


Det finns minnen som jag minns som att det var igår.  allt ifrån Bålsta till midsommar  till sena nätter mackrace , som bara kan ätas på 1 sätt i en speciell ordning , det ska vara speciella bröd och det ska vara biliinge ost och det ska vara ett glas cola . Det finns bara med 1 person jag vill ha mackrace med och det är du  , för det är bara du som förstår det underbara med det hela. Det måste vara personer som tycker att vi är helt knasiga när vi sitter och vräker i oss 8 st? mackor på natten . men det är underbart.

Att få ha dig som en del i mitt liv , är jag så glad över, jag kan inte ens beskiva lyckan. Dig vill jag aldig förlora , för dig älskar jag !


 En del av mitt hjärta kommer alltid slå för dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0