Johanna tvingade mig !

Här sitter jag och har fixat en ny blogg för typ 4 gången? Det slutar alltid med att efter 2-4 st inlägg tar det slut.
Ska försöka vara lite bättre men kan ingenting lova.
 
Har spenderat denna dagen hemma , legat hemma död i soffan fast jag somnade halv 11 igår.
Fast efter ett tag va jag tvungen att palla mig upp för att ta bussen ner på stan för att besöka frisören.
Klippte VÄLDIGT kort. att jag vågade , jag är chockad.
Började med att vi inte klippte något på längden tills hon säger johanna du skulle passa i kort så fram med saxen igen och klippte av skiten . nu har jag så kort så att det slutar vid nacken ibak fast det går längre i fram . så där har jag till axlarna :) det vart bra faktiskt .


Hur ska vi spendera nyår? Förslag någon , man börjar få lite smått panik fast det är typ 3 veckor kvar. men ändå MÅSTE vara redo. Nu har jag faktiskt ingenting mer att skriva för stunden , återkommer väl ikväll med något kanske .


Ni får ta och ursäkta hur denna blogg ser ut men vafan jag fattar ju ingenting(A) man kan ju inte vara bra på allt?


/   idioten johanna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0