GOD JUL !




då är det den dagen alla barn längtar til , då tomten kommer . Minns själv när jag inte kunde sova på nätterna för att jag va så glad. Men så är det inte längre. Sitter här och skriver detta inlägg samtidigt jag sitter och smsar med victor.

Dagen har ju vart som vanligt. vaknade vid 9 låg kvar och myste med victor , innan det var dags att duscha för sedan att jobba . Jag ville inte stiga upp ville hellre bara ligga kvar och ha det mysigt. Kunde legat kvar hela dagen om det skulle vara så.

Klockan står på 00:07 och jag sitter och funderar på vad jag ska ha på mig imorgon . Känns som jag och syrran kommer se ganska lika ut. men vafan jag klagar inte !


Julfirandet kommer ske hos mormor och morfar imorgon där hela släkten är samlad ska bli mys och träffa alla igen. men efter julafton blir jag bara deprimerad så annandagen kommer då jag måste jobba , varför jobbar jag så mycket? jag tar ju kål på mig själv. Sedan vankas det STORVERT CUP! jag är så galet taggad så jag blir typ galen.

Och snart är det nyår mina vänner , då jag ska fira det med dom bästa såklart . Att få ringa in det nya året med dom kan nog inte bli så mycket bättre. Det kommer bli underbart.

Har inte så mycket mer att skriva nu än att säga GOD JUL mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0