Det är lördag och jag är död.

Sitter här har just kommit hem från stan , handlat lite presenter till min mamma som fyller år idag GRATTIS HENNE!
Gårdagen hann jag inte skriva så mycket , först vare skola sen jobbade jag till 19:15 jag var DÖD.
Efter en varm och en skön dusch hoppade jag på bussen och for till victor.

Idag var jag tvungen att jobba lite på morgonen , sen har jag bara vart på stan lite inte gjort så mycket mera jag är så trött.
Ikväll blir det chill kväll med folket , typ vattenpipa singstar och bara mys , vi ska ju hålla till @ Bengans boning.

Det kan nog bli underbart mys.

Vill tacka Familjen Arlasjö som kom förbi med ett paket till mig som tack för att jag har gjort stenhagenF96 till ett sånt bra lag, bara tacka och ta emot.

Återkommer imorgon.


/ En trött men ändå en glad Johanna

Kommentarer
Postat av: Emma

grattis grattis till mor din! =) ha en mysig kväll!

2007-12-15 @ 17:42:10
URL: http://thabojan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0